keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Viimeinen postaus

Äidinkielen mediakurssi alkaa olemaan loppusuoralla ja nyt on viimeisen postauksen vuoro.

 Kurssi on ollut todella mielenkiintoinen ja erilainen kuin kuvittelin aluksi. Olen tykännyt siitä, että töitä on tehty paljon koneella ja että on saanut edetä täysin omaa tahtia.
Blogin pitäminen oli minulle jo entuudestaan tuttua, eikä blogin luomiseen ja bloggerin käytön oppimiseen mennyt aikaa. Tällaisia tekstejä en ole kuitenkaan ennen tehnyt, joten se oli uutta. 

Onnistunein postaukseni oli varmaankin kuvareportaasini Helsingistä. Kävimme yh-kurssin kanssa Eduskunnassa, ja jäimme kaverini kanssa sen jälkeen illaksi Helsinkiin. Kävelimme ympäri keskustaa ja sain mielestäni tosi hyviä kuvia. Sitä oli kiva tehdä, koska valokuvaaminen on muutenkin lähellä sydäntäni.

Julkaistava juttuni oli kolumni Aamupostiin, mutta sitä ei ole vielä julkaistu. 

Olen oppinut kurssin aikana aika paljon uutta mediasta mm. journalistin ohjeet, joita en ollut ennen edes miettinyt. Vierailuilla oppi myös paljon paikoista, missä mediaa tuotetaan. Siinä pääsi näkemään myös, miltä oikea työelämä näyttää. 

Tätä blogia en tällaisena enää jatka, mutta ei ole mahdoton ajatus, etten aloittaisi blogia joskus tulevaisuudessa. Lehteen kirjoittaminen oli mielenkiintoinen kokemus, ja haluaisin tehdä niitä tekstejä ehkä lisääkin. 

-Milja

2 kommenttia: