torstai 13. marraskuuta 2014

Kuvareportaasi: Kaunis pääkaupunkimme

.
Kuvat: Milja Putkonen

7 kommenttia:

  1. Älyttömän hienoja kuvia!:) Varsinkin eka on lemppari. Jotenki lämmin tunnelma vaikka onkin ehkä rumin aika vuodesta:D

    VastaaPoista
  2. Tosi kauniita kuvia, Helsinki näyttää ihan joltain hienolta keski-Euroopan maalta :D
    Tulee joulukin mieleen (:

    VastaaPoista
  3. Tosi hienoja kuvia! Kiva kun oot pimeellä kuvannu nii tulee valota ja rakennukset iha eritavalla esille. :)

    VastaaPoista