 |
| http://urly.fi/jdN |
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

.jpg) |
|
Teimme maanantaina 10.11 vierailun Helsinkiin. Ensimmäiseksi suuntasimme Reaktorin toimistoon, missä meidät otettiin ystävällisesti vastaan. Elle Jaskari esitteli meille firman toimintaa. Saimme esittää erilaisia kysymyksiä post it -lapuille, ja vähän myöhemmin meidän piti itse etsiä vastauksia niihin netistä ja firman muutamilta työntekijöiltä jotka vastailivat kysymyksiimme. Kysymykset jaettiin teemoittain jotka olivat "työntekijän näkökulma", "firman toiminta" ja "miten yritykseen pääsee töihin ja miten siellä toimitaan".Teimme ryhmittäin pienen esitelmän Evernote-sovelluksella. Se oli todella kätevää ja onnistui helposti. Ryhmästä yksi jäsen latasi sovelluksen puhelimeensa, ja ryhmä keräsi yhdessä tietoa sinne. Esitelmään pystyi liittämään myös kuvia. Esitelmien kautta saimme paljon tietoa firmasta ja sen toiminnasta. Toimisto oli ulkonäöllisesti todella hieno ja kivasti sisustettu. Ilmapiiri oli mukava, ja Elle kertoi, että he kutsuvat toisiaan etunimillä, ja sekin luo kotoisan vaikutelman.
Seuraavaksi menimme vierailulle Bassoradion toimitukseen. Bassoradio on viidessä kaupungissa (Helsinki, Tampere, Jyväskylä, Turku ja Oulu) kuuluva radio, jossa soitetaan pääosassa räppiä ja elektronista musiikkia. Paikan päällä Ina Mikkola ja eräs radion töntekijä ottivat meidät vastaan ja kertoivat mitä he tekevät radiossa päivittäin. Ina kertoi radio-ohjelmien juontamisesta ja miten hän suunnittelee niitä. Toimitus oli todella kotoisan näköinen, ja varmasti mukava työpaikka.
Vierailut molemmissa paikoissa olivat todella mielenkiintoisia ja tykkäsin!
 |
| http://urly.fi/jcy |
.jpg) |
| Kuvat: Milja Putkonen |
Hienoja kuvia! Ja tosi selkeä ja helposti luettava kirjoitustyyli :)
VastaaPoista