Älyttömän hienoja kuvia!:) Varsinkin eka on lemppari. Jotenki lämmin tunnelma vaikka onkin ehkä rumin aika vuodesta:D
Onpa kivoja kuvia kaikki!:)
Tosi kauniita kuvia, Helsinki näyttää ihan joltain hienolta keski-Euroopan maalta :DTulee joulukin mieleen (:
Ihan sika hienoja kuvia! :)
Tosi ihania kuvia Milja!! : )
Mahtavia kuvia!!
Tosi hienoja kuvia! Kiva kun oot pimeellä kuvannu nii tulee valota ja rakennukset iha eritavalla esille. :)
Älyttömän hienoja kuvia!:) Varsinkin eka on lemppari. Jotenki lämmin tunnelma vaikka onkin ehkä rumin aika vuodesta:D
VastaaPoistaOnpa kivoja kuvia kaikki!:)
VastaaPoistaTosi kauniita kuvia, Helsinki näyttää ihan joltain hienolta keski-Euroopan maalta :D
VastaaPoistaTulee joulukin mieleen (:
Ihan sika hienoja kuvia! :)
VastaaPoistaTosi ihania kuvia Milja!! : )
VastaaPoistaMahtavia kuvia!!
VastaaPoistaTosi hienoja kuvia! Kiva kun oot pimeellä kuvannu nii tulee valota ja rakennukset iha eritavalla esille. :)
VastaaPoista