Moikka!
Olen Milja, 17-vuotias lukiolaistyttö Riihimäeltä. Tämä blogi on siis luotu lukion mediakurssilla ja tänne päivitän kaikkea, mitä kurssin aikana tapahtuu. Odotan innolla kurssia ja kaikkia mielenkiintoisia juttuja mitä pääsee kokeilemaan.
Tässä vielä pari kuvaa kännykästäni tältä syksyltä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti